بهترینها-بیا تبادل لینک
بهترینها-بیا تبادل لینک
من وتو +تبادل لینک هوشمند

این بار تفالی به بوستان سعدی می زنم تا گلی بچینم خوشبوترین و زیباترین. با اینکه در مصرع اول شعر از مردن صبحت شده اما مضمون شعر کاملا زنده، شاداب و پرامید است.
 
در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم           بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم
به وقت صبح قیامت که سر ز خاک برآرم         به گفت و گوی تو خیزم به جست و جوی تو باشم
به مجمعی که درآیند شاهدان دو عالم           نظر به سوی تو دارم غلام روی تو باشم
به خوابگاه عدم گر هزار سال بخسبم             ز خواب عاقبت آگه به بوی موی تو باشم
حدیث روضه نگویم گل بهشت نبویم               جمال حور نجویم دوان به سوی تو باشم
می بهشت ننوشم ز دست ساقی رضوان       مرا به باده چه حاجت که مست روی تو باشم


نظرات شما عزیزان:

سوله ایران
ساعت10:12---12 مرداد 1399
خیلی زیبا بود ممنون از تو

yaser
ساعت19:12---1 تير 1392
سلام وبلاگت انصافا خیلی خوب بود استفاده کردم از مطالبت می خواستم بیای با هم بلینکیم یه سری به سایت من بزن و ادرست را ثبت کن تا هم بلینکیم هم آدرستو داشته باشم بهت سر بزنم مرسی

farzaneh
ساعت3:21---12 دی 1391
.... و خدا هست در همین نزدیکی... نزدیک تر از آنچه بدان فکر کنی... آرام باش و گوش کن در پس غوغای دل خواهی شنید نامت را از زبان دلنواز او....

عابد
ساعت15:00---24 تير 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

بهزاد
ساعت22:26---31 خرداد 1390
دیگه بغضم گرفته نمی تونم حرف بزنم
دلم می خواد با تمموم وجودم داد بزنم بگم که خدا دروغه اما نمی تونم
دلم خیلی پر غصه است از بلای که به سرم امده احساس حقارت می کنم ازت خواهشم می کنم با ایده کمکم کنی دعات می کنم


رکسانا
ساعت12:44---21 خرداد 1390
________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$ $$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

سلام وبلاگ خيلي زيبا و جالبي داري من كه خوشم اومد اگه دوست داشتي به منم يه سر بزن خوشحال ميشم اگر هم دوست داری لینکم کن با نام ღ♥ღ اس ام اس و جک ღ♥ღ و خبرشو بهم بده..خوشحال میشم سر بزنی..
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 8 خرداد 1398برچسب:سعدی شیرازی(در آن نفس که بمیرم-شعر-غرل), توسط یاسر اسدی نعمتی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




افزایش آمار
خدمات وبلاگ نویسان